//super awesome ! Space.
About Link Tagboard Entry Follow

Stress menyelubungi diri.
Monday 25 March 2013 » 09:24 » 0 comments
260313.
0027 hours
Nightieyyy. 

Berhabuk tak blog aku ni agak agak ek? Ah, tak kesahlah. 
I create this not to post everything right hahah k. 
Yet, tibatiba aku berangan pulak dah besar nnt aku jadi apaa. Tp yaa, aku nak jadi pharmacyst, that my dad want me to be. Okay, out of topic dah kan.
Post kali ni may be dramatic so, just listen read okay? 
Alah, sorry aku tak reti nak tulis berjela-jela ni sebenarnya T.T Bfore this mencurah-curah idea nak tulis apa, tp bila depan laptop... TING. everything is missing. 
Stress lah macam ni. Hahah, see. Cepat benor aku stress apebenda ni -.- 
Air mata asyik bergenang je kebelakangan ni tp tak mencurah hahah amboii. 


Entahlah, em aku rasa aku sangat gembeng hahah. And, I know I'm not a tough girl though. 
Then,  everytime aku rasa nak nangis, 
I would like to share my problem with my the only dad :') He always be there for me. 


Yeah, go Arisy n.n

Amboiii x) 
To those yang pernah buat aku nangis tu, 
I cried bcause I love. 
SAYANG okay. tandanya SAYANG.
Tolonglah faham x( 
Yeaaaaaaay, this holiday pergi Pulau Tioman yeay yeay! Bila ibu bgtahu, I was like....

Omg, feeling like excited gila lah. Boleh release tention weh sumpah. 
Hahahah k oveeer. 
Harini mmg mood nak post gambar je sebenarnya hahaha kbye. 
Goodnight you all, take care. 


OlderNewer